ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ - ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΛΑ


Ακόμα μία  -την τέταρτη κατά σειρά- παράταση , αποφάσισε να δώσει το Δημοτικό συμβούλιο στο έργο της κατασκευής του Νηπιαγωγείου Μελά.

Η αρχική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ήταν μέχρι τις 01-05-2012.
Η εγκεκριμένη 1η παράταση ήταν  μέχρι 01-08-2012
Η εγκεκριμένη 2η παράταση ήταν  μέχρι 01-11-2012
Η εγκεκριμένη 3η παράταση ήταν  μέχρι 01-01-2013

Η αιτούμενη παράταση είναι, για 2 μήνες, μέχρι 01-03-2013, για τη διαμόρφωση πλέον των
εξωτερικών χώρων, διότι εξαιτίας των καιρικών συνθηκών δεν ευνοήθηκε η πρόοδος των
εργασιών.

Το συγκεκριμένο έργο είναι πολύ σημαντικό για την πόλη και ευχή όλων μας είναι έστω και μετά από ένα χρόνο να ολοκληρωθεί!

1 σχόλιο:

  1. Το έργο θα ολοκληρωθεί, εγώ άλλη απορία έχω, παιδιά θα έχει;
    Όχι τίποτε άλλο αλλά όταν εγώ ήμουν μαθητής και ήμασταν τόοσα παιδιά (δεκαετία 80) μια χαρά χωρέσαμε στα τότε νηπιαγωγεία της πόλης και τελευταία που ήμουν στην Μεγαλόπολη (πριν τα Χριστούγεννα) διαπίστωσα πως στο 4ο δημοτικό που επισκέφτηκα διαθέτει στην ουσία άντε να μην πω μία, δύο χούφτες παιδιά σύνολο, τραγικά μειωμένος αριθμός σε σχέση με το 2002 που πήγαινα και έπαιρνα τον κατά πολύ (πολύ όμως) μικρότερο αδερφό μου από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Το Καφενείο της Μεγαλόπολης , είναι πλέον σε νέα σελίδα

kafeneio-megalopolis.gr