Μεθαύριο Τετάρτη 28 Μαρτίου θα συζητηθεί το θέμα της συνδετηρίας οδού της Μεγαλόπολης στην επιτροπή διαβούλευσης της πόλης.
Ένα μεγάλο πρόβλημα για την πόλη και όλη την ευρύτερη περιοχή.
Το πώς φτάσαμε μέχρι εδώ το έχουμε αναλύσει και παραπάνω από το κανονικό σε προηγούμενες αναρτήσεις. Οι ευθύνες για την καθυστέρηση και την απομόνωση της πόλης είναι πολλές και είναι όλων των δημοτικών αρχών που χειρίστηκαν το θέμα από το 1997 μέχρι και σήμερα.
Για την ιστορία να θυμίσω ότι το μεγάλο αυτό πρόβλημα - με εξαίρεση το 1997 - συζητήθηκε 3 φορές στο Δημοτικό συμβούλιο και πάντα κατόπιν αιτήσεων πολιτών!! Κάθε φορά οι δημοτικοί μας άρχοντες φρόντιζαν να παίρνουν αποφάσεις που εκ των υστέρων δεν μπορούσαν να υλοποιηθούν η με τις πράξεις τους οι ίδιοι τις καταργούσαν!
Μεθαύριο λοιπόν θα έχουμε μια συζήτηση για το πού τελικά πρέπει να πάει ο δρόμος , που θα είναι η χάραξη του και αμέσως μετά θα συζητηθεί το θέμα και στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης για να ληφθεί η 3η κατά σειρά απόφαση για την χάραξη του. Ναι , δυστυχώς 15 χρόνια μετά, εμείς ακόμα στην Μεγαλόπολη συζητάμε ποιά θα είναι η χάραξη του δρόμου !!
Στην παρακάτω φωτογραφία σας δείχνω τις 3 προτάσεις που γνωρίζουμε και 1 από αυτές θα αποτελέσει την οριστική λύση.
1. Με πράσινο χρώμα. Η πρώτη απόφαση του Δ.Σ. του 1997 για την οποία έχει γίνει μελέτη, έχει προχωρήσει το θέμα των απαλλοτριώσεων και κάποιοι συμπολίτες μας έχουν πληρωθεί. Είναι η πιό ώριμη για ολοκλήρωση λύση. Την χάραξη αυτή είχε επιλέξει το 1997 ο κ.Τσιριγώτης και το 2009 την είχε απορρίψει η πλευρά του κ.Μπούρα.
2. Με Κίτρινο χρώμα. Η απόφαση της 2ης χάραξης που είχε ληφθεί το 2009 με την 360 απόφαση, από την πλευρά του κ. Μπούρα αλλά τελικά ποτέ δεν προχώρησε και ποτέ δεν υποστηρίχθηκε από κανέναν!
3. Με Κόκκινο χρώμα. Η χάραξη που όπως λέει ο Δήμος Μεγαλόπολης την έφερε το Υπουργείο αλλά όπως επικαλείται το Υπουργείο έγινε το 2011 κατόπιν αιτήματος του Δήμου σύμφωνα με την απόφαση 360 του 2009!! Ποτέ δεν θα πάρουμε απάντηση πως ερμηνεύτηκε λάθος η απόφαση αυτή !! Η συγκεκριμένη χάραξη υποστηρίζεται σθεναρά από την σημερινή πλειοψηφία του κ. Μπούρα ο οποίος έχει αλλάξει άποψη, δεν θέλει την λύση 2 που ο ίδιος είχε προτείνει το 2009 !!
Η χάραξη αυτή σύμφωνα με την πλειοψηφία είναι η καλύτερη και πιο σωστή από όλες αφού θα κουμπώσει με την υφιστάμενη οδό Καβάφη η οποία τερματίζει όμως στις γραμμές του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μεγαλόπολης.
Αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η πλειοψηφία του Δήμου θεωρεί ότι έχει ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα αφού μπορεί να γίνει επέκταση της Καβάφη και αφού περάσει πάνω από τις γραμμές του τρένου, να κουμπώσει απέναντι στο γήπεδο και επίσης στην αλλαγή του κυκλοφοριακού της Μεγαλόπολης θα γίνουν διπλής κυκλοφορίας οι δρόμοι περιφερειακά από το γήπεδο και αυτός που πάει πρός τα σχολεία.
Αυτές είναι οι 3 λύσεις πάνω στις οποίες γίνονται όλες οι κουβέντες. Μία από όλες θα αποτελέσει και την τελική.
Πιστεύω ειλικρινά να πρυτανεύσει η λογική και η ηθική σε αυτή την πόλη, έστω και τώρα και να πάψουν ορισμένοι να παίζουν τα προσωπικά τους παιχνίδια σε βάρος όλων μας.
Είναι απαραίτητο οι δημοτικοί μας άρχοντες να επιλέξουν την καλύτερη λύση με βάση πάνω από όλα τα εξής στοιχεία...
1. Ποιά λύση είναι χρονικά πιο γρήγορη να γίνει.
2. Ποιά λύση είναι από οικονομικής άποψης πιό θεμιτή γιατί ο Μωρέας δεν έχει πλέον χρήματα και υπάρχει κίνδυνος εμπλοκής.
3. Ποιά λύση δεν θα θίξει καμία κατοικία συμπολίτη μας, οικόπεδα , χωράφια κ.τ.λ. αναγκαστικά θα θιγούν.
4. Ποιά λύση δεν κινδυνεύει να καθυστερήσει από πιθανές δικαστικές εμπλοκές, αν υπάρχουν τέτοιοι φόβοι πρέπει να εξεταστούν πολύ σοβαρά.
Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα στοιχεία, εγώ αναφέρω τα πιο σημαντικά.
Είναι υποχρεωμένοι οι δημοτικοί μας άρχοντες να σκεφτούν πολύ σοβαρά και να ζυγίσουν όλα τα παραπάνω πριν λάβουν κάποια απόφαση.
Αυτό το λέω γιατί δυστυχώς έχει αποδειχθεί ότι όλες οι προηγούμενες αποφάσεις δεν είχαν εξεταστεί πολύ σοβαρά και μας οδήγησαν εδώ που είμαστε σήμερα.
Ο Δήμαρχος ιδιαίτερα έχει μεγάλη ευθύνη να μην επιτρέψει να παίζονται παιχνίδια ιδιωτών σε τόσο σοβαρά θέματα.
Υπάρχει κανείς που να μην λέει, ότι η ποιό γρηγορη λύση είναι η 1;Όλοι μας γνωρίζουμε πώς με την 1 θα έχουμε δρόμο σε 1-2 μήνες αφου έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες αγωγών και αποζημιώσεων,ενω με όποια άλλη πρόταση μετά από 4-5 χρόνια,αφου θέλει αλαγή σχεδίου πόλης και εκδίκαση ενστάσεων που θα προκείψουν.Μία μικρή μετατόπιση 3-5 μέτρων στο σπίτι εκεί,και θα έχουμε τον δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφή